game

game

images & video & game & music games & cod game

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 1685
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين سايت

دانلود بازی God of War: Ascension برای PS3

دانلود بازی God of War: Ascension برای PS3

http://leviathyn.com/wp-content/uploads/2013/03/gowa.jpg

این سری از بازی همانند سری های پیش به سبک اکشن ماجراجویی و سوم شخص ماجراجویی تدوین شده است. یک بازی رایانه ای از سری بازی های خدای جنگ که توسط استودیو سانتا مونیکا ساخته شده و بخش سرگرمی سونی قرار است آن را در ۱۲ مارس۲۰۱۳، به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر سازد. این بازی هفتمین قسمت از این مجموعه می باشد که از نظر داستان یقبل از تمام قسمت های این سری قرار دارد. برای اولین بار در این سری، قابلیت بازی چندنفره تا هشت نفر به صورت آنلاین فراهم شده است. این بازی به طور بی ربطی بر اساس افسانه های یونانی بنا شده است و موضوع اصلی آن شروع به انتقام گرفتن از اسطوره کهن باستانی یونان (آرس) است. هنر پیشه این بازی که همان خدای جنگ است در تکاپو برای گرفتن کنترل و قدرت کراتوس است و کراتوس نیز سعی میکند تا وابستگی ها یا عهد وپیمان (three Furies) خودش رانسبت به خدای جنگ از بین ببرد. گیم پلی این نسخه ی جدید همانند نسخه های پیشین ساخته شده است اما در نسخه جدید تمرکز اصلی ، بر combo های داخل بازی بنا شده است به صورتی که شما با استفاده از حرکات تلفیقی زیادی شروع به کشتن دشمنانتان میکنید در حالی که این ویژگی درنسخه های پیشین یکی از نقطه های دلگرم کننده بازی نبود و شما بیشتر با حرکات ساده مشغول به کشتن دشمنانتان میشدید.


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازی Defiance برای PS3

دانلود بازی Defiance برای PS3

http://www.f2p.com/wp-content/uploads/2013/02/Defiance-wallpaper-1.jpg

Defiance اولین بازی چند پلتفرمی آنلاین می باشد که در تجربه ای باورنکردنی از بازی های رایانه ای، شما را به نبرد دعوت می نماید. این بازی بر اساس یک برنامه تلویزیونی در شبکه Syfy ساخته شده است. به هزاران گیمر در فضای آنلاین بپیوندید که در سال هایی دور کره ی زمین را که تغییر کرده است و تلاش برای دستیابی به تکنولوژی بیگانه های سیارات دیگر در تمامی آن ها موج می زند به نبرد بپردازید. یک شخصیت منحصر به فرد برای خود ایجاد کنید و با استفاده از گزینه هایی که در اختیار شما قرار می گیرد به ارتقاء این شخصیت مجازی خود بپردازید. به تنهایی و یا به همراه دیگران به شکار بیگانه ها بپردازید و مهارت های خود را بهبود ببخشید و سلاح هایی مدرن و بیگانه را از آن خود نمایید که به شما در زنده ماندن در نبردهای سنگین کمک می کند. به جستجو و کاوش در سرزمین های گسترده ای با ماشین های مختلف بپردازید و خود را به عنوان سردسته یک گروه عظیم در بخش آنلاین بازی در نظر بگیرید. این بازی بر اساس سریال تلویزیونی به نام Defiance ساخته شده است. شما از هم اکنون می توانید این بازی را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

http://darkhacks.eu/wp-content/uploads/2013/03/Sniper-Ghost-Warrior-2-wallpaper-HD.jpg

Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند. لذت این تجربه به قدری بالاست که در دو سال پیش عنوانی با نام Sniper: Ghost Warrior عرضه شد که تمام توجه خود را بر روی یک تجربه تک تیرانداز قرار داده بود. عنوانی که هر چند معایب بسیار فراوانی داشت اما توانست ۲ میلیون نسخه بفروشد. این موفقیت ها باعث سرآغازی برای ساخت قسمت دوم شد. اما این بار City Interactive آمده تا با جبران اشتباهات گذشته جدا از فروش بالا ، خاطره ای خوب از لحاظ نمرات هم به جای بگذارد. با وعده یک داستان حماسه ای و به نگارش در آمده توسط برترین نویسندگان Sniper Ghost warrior 2 آمده تا در این بخش یک روایت سینمایی و جذاب را ارایه دهد. البته این وعده هست که استدیوی City Interactive داشته و برای عنوانی که قسمت اول یکی از بدترین داستان سرایی  را داشته امری جسورانه به نظر می رسد.


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: جمعه 23 فروردين 1392برچسب:Sniper Ghost Warrior 2, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازی Hitman Absolution برای کامپیوتر

دانلود بازی Hitman Absolution برای کامپیوتر

http://gaminghulks.com/wp-content/uploads/2012/12/Hitman-Absolution-Wallpaper.png

بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری از مخاطبان را جذب کنند.Absolution ساده تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution می توان هر ماموریت را با استفاده از چند روش مختلف به پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگردد. مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین , اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه که به لطف موتور پایه Glisher 2 فراهم امده اند , همه و همه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی نسل هفتم می دهند.

 


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

http://i1-games.softpedia-static.com/screenshots/Need-for-Speed-Most-Wanted-Ultimate-Speed-Pack-Trailer_2.jpg

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

 


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای PC

دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای PC

http://www.ikogamer.com/wp-content/uploads/2012/07/FIA-WRC-3-Screenshot-10.jpg

WRC 3 – با یک عنوان رالی روبرو هستیم که استانداردها و قوانین این مسابقات را در خود دارد. شما با انتخاب یک ماشین از کمپانی های لایسنس شده توسط سازندگان بازی، می توانید وارد رقابتی بزرگ شوید و با مسابقات مختلف فصل های گوناگونی را بگذرانید. تنوع ماشین ها آنچنان بالا نیست، ولی خوشبختانه سازندگان سعی کرده اند لایسنس ماشین های معروف این مسابقات را بگیرند . این نسخه با یک موتور گرافیکی جدید به نام Spikengine طراحی شده است تا یکی از بزرگترین نواقص این عناوین که پایین بودن گرافیک بود را حل کنند ، در همین راستا کل بازی از نو طراحی و برنامه نویسی شده است . این بازی دارای ۵۰ تیم مختلف است که در کل دارای ۳۵ اتومبیل لایسنس شده می باشد .

 

ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازی Shank 2 برای PC

دانلود بازی Shank 2 برای PC

http://www.xblafans.com/wp-content/uploads//2011/11/Shank2Horror-600x337.png

Shank 2 یک بازی دوبعدی و اکشن می باشد که به تازگی از سوی شرکت Electronic Arts منتشر شده است . این بازی در پی داستان نسخه ی یک آن می باشد که در این نسخه شاهد اضافه شدن سلاح ها و تکنیک های جدیدی هستیم . بازی دارای داستان پیچیده و سختی نیست و باید به دنبال گرفتن انتقام باشید . شخصیت اصلی بازی مردی قوی هیک و با هیبت به نام ( SHANK ) است که درپی ربوده شدن زنش توسط ادم بد ماجرا ( The Butcher ) قصد دارد با کشتن عاملان این کار و هر کس که جلوی او بایستد انتقام خونین خود را بگیرد . در ادامه می توانید تصاویری از این بازی سرگرم کننده و جالب را مشاهده نمایید .

 


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازی Street Fighter X Tekken برای PC

دانلود بازی Street Fighter X Tekken برای PC

http://www.xboxlife.tw/forum/pics/moeYa_fid7_201104131639430_original.jpg

دو بازی قدیمی و خاطره انگیز در زمینه بازی های تن به تن این بار با همدیگر آمیخته شده اند و تاریخی ترین بازی در این زمینه را خلق کرده اند. در این بازی شخصیت های دو بازی Street Fighter و Tekken آمیخته شده و با یکدیگر روبرو می شوند. در این بازی شخصیت های بازی Street Fighter که از بازی Street Fighter IV از تکنولوژی تبدیل ۲بعدی به تکنولوژی روز دنیا و آپدیت های جدید بهره برده اند ، با شخصیت های کمپانی Capcom که می تواند به Mishima و Nina William اشاره کرد به نبرد می پردازند و رقابتی بیشتر از زیبا ، خاطره انگیز را خلق می نمایند ! شاید به نظر شما این بازی کاملا روایتی متفاوت از شخصیت ها را تعریف نماید ، ولی باید گفت که در این بازی شخصیت ها همان ویژگی های قدیمی خود را داشته و هیچ دخالتی در آن ها صورت نگرفته است تا شما بتوانید یک مسابقه انفجاری (!) را داشته باشید. در این بازی انیمیشن ها و جزئیات بازی به طرز چشم نوازی بهبود پیدا کرده اند و شما را مجذوب خود خواهد کرد. شما از هم اکنون می توانید این بازی را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازی Dishonored برای PC

دانلود بازی Dishonored برای PC

http://elder-geek.com/wp-content/uploads/2012/10/youtube-thumbnail-dishonored.jpg

Dishonored یک بازی Open-World است. هدف ما در یکی از مأموریت ها، وارد شدن به یک کاخ و کشتن چند هدف است. در ابتدا، ما روی یک ساختمان هستیم و شهر را نگاه می کنیم. دو محافظ در خیابان پایین هستند و حالا باید بدون دیده شدن از کنار آن ها بگذریم. یک قابلیت جالب به نام Blink در Dishonored وجود دارد. با زدن LB (در نسخه X360) منوی قدرت های شما باز می شود (البته در این دمو برای نمایش تمام آن ها، همه قدرت ها در دسترس بودند) و با انتخاب Blink می توانید طی یک چشم به هم زدن، از یک محیط به محیط دیگر بروید و کسی هم شما را نخواهد دید. وارد خیابان می شویم و همانند Thief خیلی مخفیانه حرکت می کنیم.می توانید همانند FPSهای قدیمی PC گردن خود را کج کنید و از پشت یک مانع اطراف را ببینید. فضاسازی شهر بسیار زیبا است و گرافیک تقریباً کارتونی شکل باعث شده که فکر کنید در حال قدم زدن در Artworkهای زیبای بازی هستید. Draw Distance شهر با جزئیات و هنری است. فضای Dishonored از لندن سال ۱۶۶۶ برگرفته شده که اگر با معماری و فضای آن زمان آشنا باشید، می دانید با چه محیط های جالب و صنعتی روبرو خواهیم بود. برای ورود به کاخ، هزاران راه وجود دارند. Dishonored همانند Deus Ex: Human Revolution این اختیار را به شما می دهد که به هر شکلی که دوست داشتید، بازی کنید.

 


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازی Sine Mora برای PC بازدید:

دانلود بازی Sine Mora برای PC

http://asset-2.gs1.net/system/assets/images/1/000/567/128/sine-mora_H-L-943x521.jpg?1351783498

بازی بسیار زیبا و تخیلی Sine Mora که در استودیو بازیسازی Digital Reality ساخته شده و سپس کمپانی Kalypso Media Digital آن را برای PC در سال ۲۰۱۲ منتشر نموده است ، شباهت بسیار زیادی این بازی به Platypus باعث شده که بسیاری از کارشناسان این بازی را نسخه جدیدی از بازی فوق الذکر در نظر بگیرند زیرا آیتم ها ، طراحی ها ، گیم پلی و بسیاری از المان های داخل بازی بسیار شبیه به بازی است ، استفاده از یک طراحی گرافیکی جدید و نوآورانه شاید یکی از دلایل متفاوت شدن این بازی با سبک های مشابه خود است ،در این بازی دشمنانی از طریق حملات هوایی سرزمین شما را مورد تهدید قرار داده اند و شما در حالیکه هدایت یک سفینه جنگی کوچک را در دست دارید، باید به دفاع از سرزمین خود در برابر هجوم بیگانگان بپردازیددر طول بازی شما می توانید قدرت ups خود را با کسب امتیاز های بیشتر بالا ببرید و مراحل بازی را پشت سر گذارید.


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازی Doom 3: BFG Edition برای PC

دانلود بازی Doom 3: BFG Edition برای PC

http://splatter-shack.com/site/wp-content/uploads/2012/08/doom_4_wallpaper_by_mr_foster-d4dtd6n.jpg

بازی Doom از سری بازی های اکشن یکی از محبوب ترین بازی های نوع خود است که بی شک اگر یکبار آنرا امتحان کنید به آن معتاد می شوید! داستان ویرایش سوم از این بازی هیجان انگیز در سال ۲۱۴۵ و در سیاره مارس آغاز می شود. در این سیاره یک زون نظامی صنعتی بسیار پیشرفته ای ساخته شده است که در آن تحقیقات سری و مهمی از قبیل آزمایشات بیولوژیکی و برخی تست های مرموز روانی رو ی افراد تا ساخت تجهیزات مخرب نظامی و از این قبیل کارها انجام می گیرد. اما به دلایل مبهمی و به طور غیر عمدی این آزمایشات منجر به فاجعه مصیبت باری شد. نیروهای اهریمنی وحشت آور و خونخواری پا به عرصه وجود گذاشتند که حتی به وجود آورندگان آن ها به راحتی قادر به پی بردن به نحوه نابودی آن ها نیستند. پس در این میان کاراکتر اصلی بازی در نقش یک تکاور فضایی ناشناخته برای جلوگیری از حمله این موجودات اهریمنی عازم منطقه می شود تا تلاش خود را برای از بین بردن آنان و جلوگیری از حمله به زمین بکنند.این نسخه شامل DOOM 3 و The Resurrection Evil خواهد بود. همچنین ۷ مضمون جدید نیز در این بازی قرار خواهد داشت. نسخه های DOOM 1 و DOOM 2 نیز در این بازی قرار دارند.

 


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

http://www.velocitygamer.com/wp-content/uploads/2012/10/Medal-of-Honor-Warfighter-1-1080p1.jpg

Medal of Honor Warfighter قسمتی جدیدی از سری بازی های MOH می باشد که توسط شرکت EA روانه ی بازاز شده است . MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده می کند و به همین دلیل فیزیک قوی ای از بازی شاهد هستیم و قطعات چوب به زیبایی خراب می شوند و داخل آب می ریزند. به طور کلی Danger Close استفاده خیلی خوبی از موتور Frostbite 2 کرده و گرافیک بازی واقعاً زیبا است. انیمیشن یاران هم تیمی، خیلی روان است و گاه به زمین می خورند و خیلی جالب بلند می شوند. همه چیز تخریب پذیر است و نابود می شود.بازی در کشورهای مختلف اتفاق می افتد و روایتی از مأموریت های واقعی نیروی Tier 1 آمریکا است. نمایش این بازی در E3 امسال در کشور سومالی اتفاق افتاد. در ابتدا ما همراه با چندین سرباز دیگر توسط قایق به ساحل یک منطقه تخریب شده می رسیم. منطقه به نظر خلوت است، ولی باید احتیاط را رعایت کرد و به همین دلیل پیشروی حالت سنگر به سنگر را در ساحل دارد. ناگهان از فاصله دور نور سفیدی دیده می شود و تیری به شانه ما اصابت می کند و ما به زیر آب می رویم. یک Sniper از فاصله دور به ما شلیک می کند و مبارزه آغاز می شود. زیر یک اسکله چوبی پناه می گیریم، ولی تیرهای دشمن چوب ها را خراب کرده و بر سر ما می ریزد


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازی Heavy Fire Shattered Spear برای PC

دانلود بازی Heavy Fire Shattered Spear برای PC

Heavy Fire Shattered Spear نسخه جدیدی از سری این بازی می باشد که به روایت چند باره ی بازی های جنگی می پردازید. این بازی در ادامه ی نسخه قبلی قرار دارد که سربازان از افغانستان که اطلاعات محرمانه ای را دارند، آن ها را به یک نیروگاه هسته ای منتقل می کنند. در این بازی شما می توانید از بخش ۴نفره بازی، بخش آنلاین، ۲۴ مرحله متفاوت، آپگرید ها، ۶۰ افتخار مختلف، رتبه بندی ها، حرکت سریع در بازی و … استفاده نمایید. با توجه به حجم کمی که این بازی اشغال می کند، گرافیک قابل قبولی را ارائه می دهد.

 


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

http://gamer-news.fr/wp-content/uploads/2013/03/bioshock_infinite.png

شما در بازی هدایت شخصیتی به نام بوکر را بر عهده خواهید گرفت که علاوه بر حفاظت از دختری به نام الیزابت باید با این ازادی خواه ها نیز بجنگد.الیزابت(که بعدا مشخص میشود که کل اتفاقات در کلمبیا ربطی به این دختر دارد)دارای نیرو های خاصی است که باعث میشود جانش در خطر بیفتد.علاوه بر این او یک نگهبان دارد یک پرنده اهنی نیرومند که به نظر می رسد به الیزابت علاقه خاصی نیز دارد. در بازی چنانچه الیزابت زخمی بشود و یا گیر بیفتد شما باید بلافاصله به کمک او بشتابید. تنوع دشمنان نیز در نوع خود بسیار مناسب است.از سربازان معمولی گرفته تا باس های غولپیکر و نیرومند که هرکدام از این باس ها نقطه ضعف هایی دارند که شما با پیدا کردن انها می توانید این باس ها را نابود کنید.تنوع سلاح ها هم در نمایش های بازی به خوبی جلوه می کند و شما میتوانید بنا به دلخواه خودتان یک اسلحه اتخاب کنید و به مبارزه با دشمنان بپردازید نزدیکی اسمان خراش ها ی کلمبیا میله هایی مانند ریل قطار وجود دارد که بوکر و یا دشمنان می توانند به کمک این میله ها یک مسیر بسیار طولانی را به راحتی طی کنند.همچنین در گوشه و کنار شهر بعضی از اشیا به رنگ زرد هستند که بوکر می تواند با قدرت خاص خودش این اشیا را حرکت دهد و بر علیه دشمنان از ان استفاده کند.


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود رایگان بازی Assassin’s Creed : Revelations ، نسخه کامل SKIDROW مخصوص کامپیوتر PC

دانلود رایگان بازی Assassin’s Creed : Revelations ، نسخه کامل SKIDROW مخصوص کامپیوتر

 

http://projectrunwaywii.com/wp-content/uploads/2013/02/Assassins-Creed-3-Brotherhood-8.png

 

دانلود رایگان بازی Assassin’s Creed : Revelations ، نسخه کامل SKIDROW مخصوص کامپیوتر PC

تیغ های مخفی را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان را نابود کن…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان Assassin’s Creed به ذهن نیاید عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را برای هواداران خود به وجود آورد و یوبی سافت سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی کمی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند. در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد. الطایر اولین شخصیت اصلی ساخته دست استدیو Ubisoft Montreal برای سری Assassin’s Creed می باشد، وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات فرمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه ۹ نفر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی فهمید که رئیس خود نیز اصلی ترین فردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد. همه این جنگ ها بر سر Apple of Eden (سیب بهشتی) می باشد، وسیله ای که به کمک آن می توان قدرتی ماورائی بدست آورد. از این رو شخصی به نام Desmond Miles در زمان حال بازیچه دست سودجویان می شود زیرا آن ها نیز از وجود این وسیله با خبر هستند و قصد دارند به وسیله دستگاهی به نام Animus و استفاده از دزموند، مکان فعلی سیب بهشتی را بیایند. حال چرا Desmond Miles ؟ جواب این است که او یکی از نوادگان الطایر می باشد و از این رو می تواند در این راه طعمه خوبی برای سودجویان باشد. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

http://www.onlysp.com/wp-content/uploads/2012/07/2013_call_of_duty_black_ops_2-wide.jpg

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پرندگان خشمگین و جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars 1.1.0

پرندگان خشمگین و جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars 1.1.0

نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars عرضه شد. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. در این نسخه ۸۰ مرحله وجود دارد. جایزه های جدید آماده کشف شدند هستن وگیم پلی بازی نیز بهبود یافته و جدید شده است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی حتما لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازی Dead Space 3 برای PC

دانلود بازی Dead Space 3 برای PC

http://www.onlysp.com/wp-content/uploads/2012/07/dead_space_3_game-wide.jpg

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید...


 


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود آپدیت بازی Crysis 3 با نام Crysis 3 Update v1.1

دانلود آپدیت بازی Crysis 3 با نام Crysis 3 Update v1.1

http://www.hdwallpapers1080.com/wp-content/uploads/2013/03/crysis-3-the-nanosuit.jpg

بازی Crysis 3 چند روزی پیش عرضه شد که با استقبال بی نظیر گیمرهای سرتاسر دنیا روبرو گردید. از ابتدای عرضه ی این بازی چه برای کسانی که بازی را به طور اوریجینال خریداری نموده و همچنین کسانی که به صورت کرک شده بازی را دریافت نموده بودند، مشکلاتی وجود داشت. کمپانی سازنده بازی با ارائه آپدیت بازی، اصلاحاتی را در زمینه باگ های موجود و همچنین مشکلی که در نمایش جزئیات گرافیکی بازی بود برطرف نموده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازی Tomb Raider برای PC

دانلود بازی Tomb Raider برای PC

http://spinoff.comicbookresources.com/wp-content/uploads/2013/03/Tomb-Raider.jpg

Tomb Raider – لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود آپدیت جدید بازی Resident Evil 6: Update 2

دانلود آپدیت جدید بازی Resident Evil 6: Update 2

http://www.monthlygamer.com/wp-content/uploads/2013/01/The-3-boys.jpg

همیشه عناوینی هستند که بخشی از تاریخ صنعت بازی را تشکیل می دهند. بدون شک سری Resident Evil یکی از همین بازی ها است که توسط شینجی میکامی (Shinji Mikami) بازیساز بزرگ ژاپنی خلق شد. گر چه دیگر میکامی پس از نسخه چهارم از Capcom جدا شد، اما پروژه ساخت RE پایان نیافت.بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند.سیستم بازی در این قسمت را می توان حالت ارتقاء پیدا کرده روند گیم پلی بازی در RE4 دانست که به بازیکنان اجازه می دهد در زمان حرکت نیز تیراندازی کند یا به وسیله سلاح سرد به سمت زامبی ها حمله ور شود. یکی دیگر از قسمت هایی که Capcom آن را در E3 امسال به نمایش درآورد، صحنه هایی بودند که بازیکنان کنترل جیک مولر (Jake Muller) به دست می گرفتند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC

دانلود بازی DmC Devil May Cry برای 

PC

http://theologygaming.com/wp-content/uploads/2013/01/dmc_forever_red_by_acdramon-d4apooc.jpg

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.....


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود نسخه کم حجم بازی Far Cry 3 برای کامپیوتر PC

دانلود نسخه کم حجم بازی Far Cry 3 برای کامپیوتر PC

 

http://wallpaperen.com/wp-content/uploads/2013/01/download-far-cry-3.jpg

 

دانلود نسخه کم حجم بازی Far Cry 3 برای کامپیوتر PC ، با لینک مستقیم

فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.همانطور که گفته شد بازی در سبک دنیای باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد.برای انجام این ماموریت ها و گشت و گذار در جزیره ، خودرو هایی تعبیه شده که نسبت به نسخه ی قبل متنوع تر شده اند.همچنین برای گذر از رودخانه ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده کردن یک openworld خوب آماده است.اما گیم پلی بازی که در سبک اول شخص شوتر قرار گرفته ، مشابه به سیاق ندای وظیفه است.فارکرای ۳ دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد.همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد.به گفته ی سازندگان ، با وفور تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جالب توجهی که در FARCRY 3 وجود دارد ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است.در کل برای اتمام مرحله بایست اندیشه ای مضاعف نسبت به سایر FPS ها داشته باشید.با رعایت این مسئله ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر محض است.چیزی که گیمر های نسل هفتم ، به آن علاقه ی مضاعفی در مقایسه با سایر سبک ها نشان داده اند.

براي دانلود بازي به ادامه مطلب مراجعه كنيد...


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازی درایور سان فرانسیسکو - Driver - San Fransisco - لینک مستقیم

دانلود بازی درایور سان فرانسیسکو - Driver - San Fransisco - لینک مستقیم

 

 

 

بازی جذاب و هیجان انگیز درایور - سان فرانسیسکو

Driver - San Fransisco

http://www.thirteen1.com/wp-content/gallery/driver-san-francisco/driver-san-francisco-game-poster.jpg
 این بازی در سال 2010 برنده عنوان بهترین بازی رانندگی و همچنین بهترین کنترل بازی را از آن خود کرد.

سبک بازی همانند نسخه درایور 3 است. ماجرا ادامه دارد و شما ماموریت های مختلفی را در سطح شهر سان فرانسیسکو انجام می دهید. فرار از دست پلیس در بین ترافیک سان فرانسیسکو، به همراه صدا پردازی بی نظیر خودروهای اسپورت شده، به شما تجربه بی نظیری از یک بازی راننذدگی می دهد. امیدواریم که از این بازی لذت ببرید.

   روش نصب

بازی

:
1-اگر بعد از اکسترکت کردن

بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند 001 و 002 و... روبه رو شدید:
 برای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از
برنامه HJSplit یا  isobuster استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند .001 را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و میتوانید بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل  دریافت می نمایید
2- خطای openall32 : اگر در حین اجرای
بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید
3-اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید.
4-فایل های با پسوند DMG چگونه باز میشوند ؟ :
این پسوند فایل Image یک CD در سیستم عاملهای کامپیوترهای
Macintosh است. شما با استفاده از برنامه ISOBuster می توانید این فایل را باز کرده و محتوای ان را ببینید.یا اینکه این پسوند را برداشته و پسوند iso  را جایگزین کرده و سپس با نرم افزار های "الترا ایزو" یا "پاور ایزو" آن را باز کنید.
5-چنان چه بعد از اکسترکت کردن فایل ها با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند  r00,r02 ,... مواجه شدید این فایل ها را با روش شماره سه (در بالا) باز کنید.
6-چنانچه هنگام اکسترکت کردن فایل های دانلود با ارور CRC failed in "...". The file is corrupt رو به رو شدید :
1-فایل مورد نظر را بار دیگر دانلود کنید
2-بر روی فایل کلیک راست کنید و گزینه Extract to  و در پنجره باز شده تیک گزینه Keep Broken ... را بزنید 
7-فایل های با پسوند bin نوعی ایمیج میباشند که برای
بازی کردن این فایل ها میتوانید از نرم افزار Virtual CloneDrive استفاده کنید.
8-چنان چه در هنگام اجرای
بازی با ارور orginal disk not found. please
sure the orginal disk is inserted into a drive مواجه شدید از کرک موجو در فایل دانلودی استفاده کنید.کرک را در محل نصب
بازی کپی  کنید.
9-چنان چه با ارور xlive.dll رو به رو شدید
نرم افزار windows live را دانلود و نصب کنید
10-چنان چه هنگام دانلود کردن یک فایل با ارور 503 Service Temporarily Unavailable مواجه شدید : تعداد دانلود همزمان شما از وطن دانلود بیش از حد مجاز میباشد .ابتدا دانلود های قبلی خود را تکمیل کنید و سپس به دانلود لینکی که این ارور را داده است بپردازید .
11-چنان چه هنگام اجاری
بازی با خطای ++C مواجه شدید نرم افزار سیستمی Microsoft Visual C++ Runtime
 را نصب کنید .
12-فایل های با پسوند arc  پسوند یک نوع فایل فشرده میباشد که با
نرم افزار WinAce قابل اجرا میباشند.
13-فایل های با پسوند mdf دارای یک فایل همراه با پسوند mds هستند.این فایل های مربوط به ایمیج میشود. این ایمیج مربوط به
برنامه Alcohol 120% است.پیشنهاد میشود از برنامه Daemon Tools برای باز کردن و اجرا کردن این نوع ایمیج استفاده کنید.


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 3 ! - MAX PAYNE 3

دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 3 ! - MAX PAYNE 3

http://firm-guide.com/wp-content/uploads/2012/12/Max-Payne-3-picture-7-1024x576.jpg

 

دانلود بازی جدید و فوق العاده جذاب و هیجان انگیز مکس پین 3 !

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود .

زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان Max Payne 2 اتفاق می افتد و این بار در نیویورک نیست بلکه در سائوپائولو برزیل شما باید با دشمنان رو در رو شوید.
این نسخه در ادامه داستان نسخه های قبل پیش میرود و حالا او ۵ سال به سنش اضافه شده , مادی تر شده و تبدیل به بدترین موجود شده است !
از مهمترین قابلیت های
بازی Max Payne 3 می توان به استفاده آن از موتور گرافیکی GTA 4 اشاره نمود. در بازی Max Payne 3 شخصیت اول بازی
می تواند در حالت دفاع و پناه گرفتن وارد شود. همچنین از نظر ظاهری موهای سر خود را تراشیده است و چهره ای کاملاً متفاوت و جذاب تر پیدا کرده است.

در کنفرانس خبری رسمی راک استار خلاصه داستان این نسخه اینطور تعریف شده است :
" مکس پس از ترک پلیس نیویورک و شهر نیویورک احوالش از بد به بدتر تبدیل شده و اکنون در شهری پر از خشونت و خونریزی گیر افتاده است و راهش را با غریزه و اسلحه به سوی حقیقت و راه فرار میجوید ... "

براي دانلود بازي به ادامه مطلب مراجعه كنيد...


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازی بی نظیر Batman - Arkham City

دانلود بازی بی نظیر Batman - Arkham City

 

http://img2-1.timeinc.net/ew/i/2012/07/20/batman-v-bane.jpg

 


یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این

بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی

، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.
Rocksteady تعداد دیوانه واری فنون چندضرب و حرکات رزمی برای هر شخصیت طراحی کرده و خیلی کم پیش می آید که یک سری فنون چندضرب تکراری را مشاهده کنید. حتی در بعضی مواقع می توانید حساب سه نفر را در یک زمان برسید و به لطف شلاق Catwoman می توانید از فاصله دور هم به دشمن ضربه بزنید. مکانیزم مبارزات همچنان همانند قبل بر مبنای سیستم حمله و ضد حمله است که ما چنین سیستم مبارزه ای را در Assassin's Creed هم مشاهده کرده ایم و ضد حمله ها در حقیقت یک سری ضربات تمام کننده بسیار جذاب هستند.

براي دانلود بازي به ادامه مطلب مراجعه كنيد


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود PES 2013 با لینک مستقیم و کرک تست شده - Pro Evolution Soccer 2013

...

دانلود PES 2013 با لینک مستقیم و کرک تست شده - Pro Evolution Soccer 2013


براي دانلود  بازي به ادامه مطلب مراجعه كنيد...


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود بازي Nightmare Adventures 2: The Turning Thorn

بازی فکری

بازی ماجرایی Nightmare Adventures 2: The Turning Thorn

 بازی فکری Nightmare Adventures 2: The Turning Thorn

Nightmare Adventures 2: The Turning Thorn بازی فکری و ماجرایی فوق العاده زیبایی است که در آن کایرا می خواهد پرده از رازهای دکتر تورن بردارد،او به کارهای عجیب دکتر تورن مشکوک شده است و …

لطفا برای مشاهده بازی فکری به ادامه مطلب بروید…


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دانلود رایگان بازی کم حجم Line Rider برای کامپیوتر

دانلود رایگان بازی کم حجم Line Rider Freestyle برای کامپیوتر

دانلود رایگان بازی کم حجم Line Rider برای کامپیوتر با لینک مستقیمهمیشه داشتن قلمی که با آن بتوانید در دنیا نقاشی کنید و نقاشی ها جان بگیرند، از رویاهای افراد است. Line Rider یکی ازبازی هایی است که در آن تا حدودی می توانید تحقق این رویا را ببینید. در دنیای فانتزی این بازی زیبا شما دارای سورتمه ای هستید که سواری با آن و عبور از سراشیبی های خطرناک و هیجان انگیز را هرگز از یاد نخواهید برد. Line Rider به بازیکن اجازه می دهد تا خودش مسیر حرکت خود را با مداد بسازد! و این باعث شده تا شما قادر باشید با کشیدن سراشیبی های سرسام آور یا منحنی هایی تند، حرکات و عکس العمل های زیبایی ایجاد کنید. حرکاتی که هیچ وقت تصورش را نخواهید کرد. شما می توانید این اتفاقات را به صورت آنلاین بازی کرده و حرکات زیبای خود را به تمامی دنیا نشان دهید.

 


ادامه مطلب
نويسنده: blackghost & diesel تاريخ: پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب


نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to kingdead.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com